第二日係HAKATA CITY 附近既 BUDGET 攞車。租車都係去 www2.tocoo.jp/en


簡介今日行程


福岡>門司港<船>唐戸市場(下関)>福岡

 

其實今日唔租車都得,不過我好怕熱,所以一早都租埋今日。係日本租車一定有GPS,入力電話番号就ok。係呢到就唔多講了~

 

鏡頭一轉,就去到門司港,乖乖泊好車就見到隔離有架好靚既小火車,呢架火車係一條好短線去到関門海陝,有興趣又夠時間可以坐下

駅位置

因為朝早去攞車用多左時間,又要摸熟下架車(其實係賴床),我地決定搭船仔去對面既本州下関唐戸市場食個早餐(?)先 

架船都好定,不過時值盛夏,出發個陣仲可以上上層映相,返黎個陣應該只會想避開個太陽

 船期資料,廿分鐘一班都算密

仲有一架船係去巌流島,乃係宮本武藏佐佐木小次郎決鬥之地,有興趣者可順手去埋

 

 

 

離開九州,上船向本州出發!

 

Bye 門司港

 

 

関門橋 連接本州&九州

 

有軍艦停泊

 

話咁快靠岸,唐戸市場就在眼前

 落左船就立刻去食野先,真係有好多人,搵個位坐都無,唯有立食啦 :'(

人山人海@唐戸市場

 

我地既早午餐,而家睇都想再食

 

食飽飽后去日清講和紀念館

下関係日本同清朝簽訂馬關條約既地方,而當年既談判場地就做左紀念館

可以話俾大家聽,呢個紀念館係無人參觀的

 

模擬當年談判場所

 

 

 

清朝代表日日李鴻章每日去談判所經之路

 日清講和紀念館其實5分鐘就可以行完,之后去旁邊既赤間神宮

赤間神宮

 

 

市場旁有出名既海洋味雪糕 & 海膽味雪糕
海洋係咩名我就無咩概念,我自己就試左海膽味,umm....食個陣要多d 想像力

 

 

睇完神宮就漫步番去唐戸市場個邊,頭先見到個隻艦原來係開放參觀的,咁當然要上去參觀下

 

 

 

我有嘗試攞起,不過係Failed

 

應該係機關槍,參觀其間有郁過

 

 

 

碼頭隔離有個 Aquarium, 有興趣+時間可參觀

 行下行下其實差不多要過番九州個邊,因為⋯⋯門司港我都仲未行

 

等船時映既舊英吉烈領事館

 終於船到左,見到隔離有架好可愛既校巴船,係去巌流島

 

 

鏡頭一轉已經番到九州,因為我已經熱到 wing wing 地,去搵番架車等低野途中又見到小火車

 

之后就係附近轉左個圈,其實個area 好細,1-1.5 hrs 都好足夠

 

 

 

門司港個 mall 入面既香蕉人

_____________________________________

 

市立国際友好記念図書館+背後既門司港レトロ(上面有展望台)

 

大連同北九州市係姊妹城市~呢位人兄既墨寶相信買少見少

 

近觀

 係海邊漫步返停車場,之后就揸車返福岡了

點解無火車站D相?因為由外至內都正在大修中,所以真係映唔到⋯⋯得個鋼架

呢個駐車場係九州鉄道記念館

 

個幾兩個鐘車程返到福岡市,去左運河城 (キャナルシティ博多)食左上一次九州次旅食過既拉面

 

近頂樓,駐車場一出落兩層就見到

 

 

有店名

食完係運河城 (キャナルシティ博多) shopping & then 返酒店

聽日向長崎出發

 

 
arrow
arrow

    brownseki 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()